Niels Post is beeldend kunstenaar en actief als mede-oprichter van Trendbeheer.com. Hij is opgeleid aan de AKI in Enschede en het San Francisco Art Institute. Zijn werk is wereldwijd te zien geweest op videofestivals, tentoonstellingen en als zelfinitiatief in de openbare ruimte.
Spam, computer gegenereerde tekst die niemand wil maar die overal opduikt, vormt de laatste jaren het basismateriaal van zijn beroepspraktijk. Post gebruikt het voor interventies op leegstaande winkelramen, wandsculpturen en ruimtevullende installaties.
Eind jaren 70 – begin jaren 80 waren de hoogtijdagen van de semi-legale 27MC radiobabbel. Dagelijks hingen duizenden mensen (vooral mannen) aan hun “bakkie” te babbelen over van alles en nog wat. Een sociale media [Meer…]
Scherpe en virtuoze solo van Roos van Haaften bij De Groen in Arnhem. Mooi om hoe te zien hoe Van Haaften steeds abstracter lijkt te gaan werken. Hoewel, bovenstaande Splendid Isolation (artist version) komt dan [Meer…]
Een gemiddelde Anouk Griffioen gaat vanaf een paar vierkante meter. Zo is een fijne tekening in de maak van 3.20 bij 12 – zie onder achter de dubbele schets. Die grote werken zijn tekeningen die [Meer…]
Toch klopt er iets niet aan 3D printen en “limited edition of 50”
je bedoelt – toch klopt er iets niet aan printen en limited edition. Veel meer werk is in principe eindeloos reproduceerbaar maar wordt gelimiteerd aangeboden en/of men varieert in maat. (5 groot, 10 kleiner, 100 posters.)
Een 3D dingetje onderscheidt zich niet van fotoprint.
je hebt gelijk.
Maar goed, ieder z’n recht op z’n eigen verdienmodel.
Toch klopt er iets niet aan 3D printen en “limited edition of 50”
je bedoelt – toch klopt er iets niet aan printen en limited edition. Veel meer werk is in principe eindeloos reproduceerbaar maar wordt gelimiteerd aangeboden en/of men varieert in maat. (5 groot, 10 kleiner, 100 posters.)
Een 3D dingetje onderscheidt zich niet van fotoprint.
je hebt gelijk.
Maar goed, ieder z’n recht op z’n eigen verdienmodel.